Absolut Team Squad

Spary Mixy

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Sparingi w temacie Wyzwania bądź pod numerem GG 7542200

#1 2011-05-18 09:38:53

Grzechuuu

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-13
Posty: 11
Punktów :   

Nowy Regulamin

Regulamin Forum

1. Jeżeli masz problem związany z Counter Strike najpierw przeczytaj FAQ i skorzystaj z szukaj (nie ma zlituj, ani "nie mogę znaleźć"),
w 99% przypadkach problem jest już rozwiązany na forum. Jeżeli masz problem dotyczący forum - przejrzyj w pierwszej kolejności forum FAQ

2. Temat postu musi być jak najbardziej opisowy. Tematy typu "mam problem", "pomocy" itp. lecą do kosza, autor dostaje tymczasowego bana.
Pamiętaj, że temat ma opisywać jak najdokładniej zawartość postu. Słowo "gibon" jest zakazane w temacie.

3. Nie spamuj - pisz na temat - pisz kulturalnie - staraj się nie robić błędów ortograficznych (pisanie moderatorom bądź VIPom na PW z prośbą o pomoc jest również zaliczane do spamowania!).

4. Patrz gdzie piszesz, dokładniej wybieraj dział na swój temat, tak aby pasował tematycznie do forum.

5. Nie przesadzaj z ilością grafiki bądź kolorowych napisów w treści postu i sygnaturce. Kolor używaj, jeżeli naprawdę coś musisz podkreślić.

6. W ChatBoxie jest zakaz jakichkolwiek reklam bądź próśb o pomoc.

7. Jeżeli jesteś na tym forum z powodu Counter Strike - zapoznaj się z Listą zakazanych rzeczy na forum. Dotyczących właśnie CS.

8. Jeżeli masz problem, nie znalazłeś odpowiedzi w Internecie załóż nowy temat - zgodnie z tym regulaminem. Odświeżanie starych tematów lub pisanie swoich wyżaleń w czyiś tematach jest zabronione. (+ warn za to)

9. Sygnatura nie może naruszać polskiego prawa, ani nikogo obrażać (nie życzymy sobie gołych dup, brzydkich słów itp.) Długość sygantury, ilość i wielkość obrazków jest określona indywidulanie dla każdej grupy (podczas edysji sygnatury w panelu użytkownika jest info z jakich BB Code można korzystać podczas jej tworzenia i jakiej wielkości obrazek wrzucić)

10. Pamiętaj, że forum zostało stworzone aby sobie nawzajem pomagać, a nie kłócić się, obrażać, czy też naśmiewać się z czyichś problemów (niewiedzy). Swoją wdzięczność dla kogoś na forum (np za rozwiązanie Twojego problemu) powinieneś okazać "pomógł" - przycisk:  w poście który Ci pomógł.


Powyższy regulamin dotyczy wszystkich użytkowników forum.
Nieprzestrzeganie jego, będzie karane ostrzeżeniem - który zawsze skutkuje czasowym banem...

Regulamin Klanu

1. Nie tolerujemy cheatu. Za Cheat grozi bezpowrotne wydalenie z klanu i zbanowanie bądź usunięcie konta na forum !!
2. Jeżeli denerwuje to innych graczy nie campimy i nie rashujemy !!
3. Podczas gry nie obrażamy się a ni nie krytykujemy innych graczy za ich styl gry (no chyba że gościu jest naprawde lama)
4. Na Serwerze klanowym jest cenzura i prosze sie do niej stosowac !!
5. Kazdy Czlonek klanu ma obowiazek codziennie odwiedzic strone !!
6. Admini klanu ma zawsze racje !!
7. Jeżeli ktoś z Adminow klanu nie ma racji patrz punkt wyżej !!
8. Wszystkie ważniejsze decyzje w klanie podejmujemy demokratycznie (Spary, Zmiana CL i VCl itp.)
9. Na Serwerze Jest Zabronione Reklamowania Innych Sieci Serwerow Ani Stron


Jeżeli Klanowicz złamie 1 punkt grozi to wydaleniem
Jeżeli Klanowicz złamie 2 lub 3 punkt grozi do ostrzeżeniem przed wydaleniem.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wirtualnyhogwart.pun.pl www.showa.pun.pl www.awaken.pun.pl www.kkw29.pun.pl www.maxituning.pun.pl